Наука технології інновації №3(31)-2024, 91-98 с

http://doi.org/10.35668/2520-6524-2024-3-10

Євсєєв Олексій Сергійович — канд. екон. наук, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, просп. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166; +38 (067) 718-72-93; oleksiy.yevsyeyev@hneu.net; ORCID: 0000-0002-6464-7036

Грабовський Євген Миколайович — канд. екон. наук, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, просп. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166; +38 (066) 135-63-72; yevhen.hrabovskyi@hneu.net; ORCID: 0000-0001-7799-7249

СТВОРЕННЯ КОНТЕНТУ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОЄКТІВ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Резюме. Основною ідеєю дослідження є розробка інтерактивних медіаелементів, віртуальних панорам і віртуальних турів на історичну тематику України за допомогою генеративного штучного інтелекту. Для цього пропонується використовувати GAN Midjourney для генерування зображень на основі текстових описів, а потім об’єднувати згенеровані зображення в програмах для створення панорам і віртуальних турів. Для організації спільної роботи пропонується використовувати Notion space – засіб, який дасть змогу зробити розробку розподіленою, залучити до цього ширший колектив спеціалістів, зробивши процес взаємодії більш ефективним. Розглянуте дослідження є актуальним у сучасних умовах, особливо коли колективи навчальних і дослідницьких організацій змушені працювати не у звичних офісах, а в умовах тимчасового переміщення (як у різні області України, так і за межі країни). У статті запропоновано інноваційний підхід до використання генеративного мистецтва та віртуальної реальності для створення віртуальних турів на історичну тематику і розширення художніх творів, надаючи користувачам унікальний досвід взаємодії з історичною спадщиною. Використання Notion Space для організації спільної роботи забезпечує ефективну взаємодію розподілених команд та експертів, покращуючи процеси розробки й обмін знаннями. Запропоноване дослідження є міждисциплінарним, воно об’єднує технології, мистецтво й освіту, надаючи унікальну платформу для візуальної взаємодії з культурною спадщиною та історією.

Ключові слова: штучний інтелект, віртуальні панорами, культурна спадщина, інтерактивні елементи, доповнена реальність.