Наука технології інновації №3(15)-2020, 72-76 с

http://doi.org/10.35668/2520-6524-2020-3-08

Гасимов Адил Алієвич — радник директора з корпоративної системі управління (менеджер з якості), керівник відділу системи корпоративного управління якістю, ТОВ Авіакомпанія «Silk Way», Міжнародний Аеропорт Гейдар Алієв, м. Баку, Азербайджан; +994 (77) 710-77-66; adil.gasimov@silkwayltd.com, adil.gasimov@mail.com; ORCID: 0000-0003-3694-5543.

ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ (SMS) І СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ (QMS), ФОРМУВАННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ФОРМАТІ “COMPLIANCE MANAGEMENT” У СФЕРІ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІІ

Резюме. У статті розглянуто питання щодо ролі процесів інтеграції системи менеджменту якості у сферу цивільної авіації. Розглянуто та проаналізовано поняття ефективного впровадження ІСМ в корпоративному середовищі. Здійснено аналіз Документа ІСАО-9859 й обґрунтовано необхідність впровадження інтегрованої системи корпоративного менеджменту в організаціях, що працюють у цивільній авіації. Обґрунтовано переваги впровадження інтегрованих систем. Виділено загальні та специфічні принципи Системи управління безпекою (SMS) і Системи менеджменту якості (QMS). На конкретному прикладі вимог “Керівництва Управління Безпекою” розглянуто систему ефективного впровадження ІСМ.

Ключові слова: рекомендаційна практика цивільної авіації, інтегрована система управління, система управління безпекою, система менеджменту якості, рада ІСАО, управління відповідністю.